zondag 25 november 2012

St. Joost anno 2012


 'Mijn' afdeling - hier rechts waren de doka's 
De grote studio, die is er gelukkig nog wel :)
Chemie en optica lokaal ...ook niet meer (nodig ;)
Good ol' Floris is er nog wel!! :)


Portfoliobespreking door Lars Boering
Op het AKV St. Joost (onderdeel van de Avans Hogeschool) vroeg men vorige maand om een 'Studieleider m/v' - via diverse kanten kreeg ik dan ook te horen: "Niks voor jou Mel??"... maar helaas, ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek... jammer!

Waar ik wel voor werd uitgenodigd: de 'Toekomst markt' op de Academie. Of ik namens het GKf een 'stand' wilde bemannen. Zo gezegd, zo gedaan. Interessant om te horen hoe studenten anno 2012 tegen de fotografie aankijken, en hun toekomstplannen te horen. Samen met Lars Boering (FotografenFederatie) en Gerlo Beernink maakten we er een gezellige, maar nuttige middag van. Natuurlijk ben ik ook nog even gaan kijken op mijn ouwe stek, waar ik Floris Hazemeijer en Phillipe Moroux tegen het lijf liep, beiden still going strong!

Melanie Rijkers, ca. 1994, foto: Ine de Louw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten