woensdag 5 december 2012

Zundert door Zundert

Nieuwsbrief Mieke van Zundert: Winterexpo in eigen expoplek

Aan de galeriekant van mijn werkplaats AchtenVijftigBij in Klein Zundert is ook dit jaar in december weer een Winterexpositie. Maar ondanks de winterse insteek, kan ik hier eigenlijk alleen maar zeer vrolijk, zonnig werk laten zien.

Metromeisjes Ubahn 1.1 Berlijn, olie op paneel
Tot nu toe is 2012 een turbulent jaar geweest met exposities in Berlijn, Zundert (Van Goghhuis) en Bergen, en een try out van een schilderfestival. Het jaar heeft ook veel nieuw werk opgeleverd, waarbij Zundert zeker centraal heeft gestaan. Al die nieuwe werken van 2012 (en vlak daarvoor) wil ik graag laten zijn tijdens de Winterexpo.

Nieuw is, dat ik niet alleen olieverfschilderijen heb gemaakt, maar ook diverse werken in pen, inkt en aquarel. Ook nieuw is de plein-air kast, waarin alle plein air ( in de open lucht geschilderde ) werken van de afgelopen tijd staan gerangschikt als in een boekenkast. Voor kunstliefhebbers een must om in deze artotheek te snuffelen. Ook van mijn nieuwste project, een hommage aan een bekende Zundertenaar, is een glimp te zien. Meer dáárover in het voorjaar.

Op de zondagen 2 en 9 december en Tweede Kerstdag is haar expositieplek aan de KleinZundertse weg 58-BIJ speciaal geopend van 12.00 tot 16.00 uur. Daarnaast is ze tot het eind van de decembermaand geopend op donderdag en vrijdag van 14.00 tot 17.00 uur. Ook als het expositiebord buiten staat, bent u tussendoor van harte welkom. Uiteraard is de galerie deze maand in Wintersfeer ingericht. Thee met citroen en glühwein staan klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten