zaterdag 2 maart 2013

San Francisco Feb. '13


Guy Kwasaki signeert zijn boek APE bij SFWC13
'Big' hair! gezien bij SF Music Tech VII
Ik mocht afgelopen maand weer 2 leuke zakelijke gelegenheden fotograferen in mijn favoriete stad! iPhone/Instagram fotografie voor de SF Music Tech summit XII en meer 'strak' werk met mijn DSLR bij de San Francisco Writers Conference 2013. Heerlijke mensen, zelfs al zijn sommige sessies 'saai'. Ik hou ervan!
Tussen de mensen rondlopen en mooie plaatjes schieten, dat kan ik. "It's so good to see you enjoy yourself and to see you walk around smiling the whole time" (#SFWC13)

Ook leuk om de Tweets te lezen na het zien van mijn foto's "Thanks, Melanie! I'm always impressed with the high quality of your photographs at the San Francisco Writers Conference" of alle likes te tellen op Facebook :) Tevreden klanten, dáár doe ik het voor!

Reden nummer 1 is natuurlijk dat het echt mijn passie is om mooie beelden te ZIEN en te maken. Melanie de ZIENer, Spirit of the Moment, ja. Ik hou van mensen, zakelijk, privé, ik hou van het LEVEN en deel dat graag met u.

Ook interesse in een zakelijke serie foto's van uw evenement? Dagprijs is € 1500,- inclusief alle foto's als digitaal bestand op hoge resolutie (HR), gefotografeert in RAW voor de beste kwaliteit. Bij meer dan één event per jaar kan ik u een leuke korting aanbieden en kost het nog maar 500 euro per dag (excl. reis- en evt. verblijfskosten). Vraag vrijblijvend uw offerte op via info@artstudio23.com

Happy 10th Anniversary SF Writers Conference!
Schrijfster Bella Andre (2e van links) kletsend in hotel lobby 

Guy Kawasaki spreekt (ex-Apple-goeroe)


Bekende Amerikaanse kinderboeken schrijver R.L. Stine 


Naast mijn werk als evenement fotograaf heb ik natuurlijk ook lekker kiekjes geschoten!

Union Square
Nob Hill
Valentijnsdag in San Francisco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten