dinsdag 11 juni 2013

Kennismakingsles Miksang Contemplatieve Fotografie

Miksang flower - San Francisco


Op 22 juni kunt u gratis de kennismakingsles 'Miksang Contemplatieve Fotografie' bijwonen in onze studio aan de Speelhuislaan 173 in Breda. Backer & Rueb gebouw, 13.30-15.00 uur. info@mery.nl

Daarna 150 euro voor 10 bijeenkomsten, circa om de 3 weken. Laat u inspireren!



Fotografie over de dingen zien zoals ze zijn. 
Getroffen door schoonheid of opmerkelijkheid, vaak in detail, wordt het leven door ons gefotografeerd. Contemplatieve fotografie legt de waarheid van zuivere waarneming bloot. 

We zien iets levendigs en doordringends, en op dat moment kunnen we onze perceptie uiten zonder dat er iets wordt verzonnen, wordt toegevoegd, of ontbreekt. Volkomen eerlijk over wat we zien - directe, tot de ziel doordringende fotografie.

1 opmerking:

  1. Dag Melanie,

    Ik zie dat je onder Miksang Contemplatieve Fotografie dezelfde taal en een beetje afgeleid, gebruikt die op mijn website en op de Shambhala.nl website(ook door mij hierop geplaatst) te vinden is. Dit verbaast me want ik ken je niet van een Miksang workshop of een Miksang netwerk. Hoe ben je hier zo terecht gekomen met dit aanbod? Met vriendelijke groet,
    Hèlen Vink www.miksang.nl

    BeantwoordenVerwijderen