zaterdag 17 augustus 2013

...een slimme meid krijgt haar kind op tijd


onlangs op tv: beter na je 35e geen kinderen meer

Post Birth Bodies 100% Photoshop Free 2006-2009
PURE. 100% Photoshop free portraits of young mothers
In 2009 verscheen mijn boek PUUR.

Tussen 2006-2009 heb ik bijna 80 jonge moeders geportretteerd, naakt, zwanger of met kindje(s). 100% Photoshop vrij.

Maar allemaal trots. Trots op hun keuze om hun kind te krijgen op jonge leeftijd.

Op tv zag ik laatst een gynaecoloog vertellen dat je beter na je 35e geen kinderen meer kunt krijgen (biologisch gezien). Goh...

PUUR. is nu alleen nog te verkrijgen via Blurb. (English version) Het Nederlandse boek uit 2009 (bijna 2000 exemplaren) is zo goed als uitverkocht, maar door het faillisement van de uitgever komt er geen 2e druk. Jade Beall (USA) is het wel gelukt om voor haar fotoboek A Beautiful Body met post birth (Photoshop free) bodies een subsidie bij elkaar te harken en zij zal dan ook binnenkort haar boek uitgeven met háár pure portretten van moeders.

Stom! dat de LINDA. Jade's foto's groot doorplaatst, maar in 2009 geen woord over PUUR. schreef. Was ik mijn tijd ver vooruit?!?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten