woensdag 11 september 2013

Lieve Saar,

Terwijl we allemaal feestten met de roodharigen, lag Saar met spoed in het ziekenhuis: ontstoken pegsonde met kans op buikvliesontsteking. Hoe lang gaat dit nog duren?!?

Deze foto's zijn van haar vakantie, waar ze verbleef in een speciale hulp-bungalow en de zorg daar 'aan huis' door kon gaan en ze een fijne tijd met haar familie kon hebben. Is het nu weer uit met de pret?!? :( Saartje, mijn ♥ bloedt als ik je verhalen hoor/lees, bah. Lyme is al erg genoeg, naast EDS en dan nu weer zo'n complicatie met je pegsonde erbij...

Ik hijs mezelf in mijn sportkleren - zo meteen fysio voor de knie - en denk aan jou. Je zou maar al te graag gaan in mijn plaats! Alle irritaties die ik de afgelopen week heb gevoeld zijn niets vergeleken met jouw lijden, en jouw kracht.
Lieverd, ik hou van jou en GodfriedvanBoullion is het nou eens afgelopen!?!

Mams doet Saar's haren - Landal vakantiepark

ze blijft lachen, een ware inspiratiebron

dochterlief is haar alles

Lissy wijst de weg, we gaan op pad met de elro [electrische rolstoel]


Saar kijkt toe...

Liss neemt me mee op een tochtje langs alle speeltoestellen



wat een zonnestraaltje [foto in vintage stijl]

Saar kijkt toe... [de au-pair is aan het rennen met Lissyane]

samen met zoon Elijah naar het zwembad

Saar kijkt toe...

...maar niet voor lang, manlief tilt haar het bad in!





waar zou ze aan denken?


There is tremendous happiness in making others happy, despite our own situations.

Shared grief is half the sorrow, but happiness when shared, is doubled.


If you want to feel rich, just count all the things you have that money can't buy.


'Today is a gift, that is why it is called The Present.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten