maandag 31 maart 2014

Fotografie workshop ZIEN in Breda

De fotografie workshops ZIEN zitten voller dan ooit.

We hebben inmiddels al heel wat mooie resultaten voorbij zien komen, dank jullie wel voor het doorsturen!

Mocht u zelf mee willen doen, de workshops kosten € 30,- p.p. en duren 2 uur. U krijgt van fotograaf Hans van Nunen tips & tricks om betere composities en mooiere foto's te maken, gedurende een leuke wandeling door onze binnenstad. 
Meedoen kan al met een smartphone of compact camera. 

Op 3 en 17 mei en 7 juni gaan we naar het Mastbos voor een 2,5 uur durende workshop natuur fotografie 13.30-16.00 uur. Opgeven via info@artstudio23.com € 35,- p.p.


Vanaf 4 personen € 30,- p.p., vanaf 10 personen € 20,- p.p. Ook leuk als bedrijfsuitje, op uw familiedag of jubileumfeest en zelfs op zaterdag en zondag te boeken! (vanaf 4 personen)



Mocht u liever in uw eigen stad of dorp een workshop volgen, vanaf 4 personen is dit op afspraak mogelijk door heel Nederland en BelgiĆ«. U betaald dan enkel benzinekosten extra. 

ZIEN in Breda is bedacht door Melanie E. Rijkers en Hans van Nunen van fotostudio Artstudio23





Foto's: Marion Arts

Enkele reacties:
"We hebben leuke bruikbare tips gekregen. Helemaal Top!! 

Ik ga vandaag Markelo vanuit een andere hoek bekijken:) Ps hoe noemde jij het achteruitkijken? Ik vond het een grappig woord.
Op facebook een paar foto's gezet met mijn mobiel.Wist niet dat ik samen met mijn mobiel dit kon. Dus aanrader voor een gezellig doedagje Breda!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten