donderdag 28 augustus 2014

Ik zie, ik zie ...wat jij niet ziet!

Geluksgevoel stroomt door heel je lichaam, het verwarmt je hart en je hoofd, hier krijg je positieve energie van, je wilt meer, meer meer. Niets staat je nu nog in de weg om dit geluksgevoel te bereiken, hier word je vrolijk van. Jij ziet, jij ziet ... Hoe fijn is het als je foto is gelukt, dat het moment wat je wilde vastleggen er ook op staat zoals je hoopte. Geen gedoe meer met 'op de automaatstand een eind weg schieten, dan zit er vast wat bij' maar bewust de instellingen weten en gewoon DE foto zelf maken! Dat je je camera richt, en schiet, en bij het terugkijken die twinkeling in je lijf ervaart... 'Ja, gelukt!'

In het woord 'gelukt' zit geluk. Geluk ervaren door te fotograferen was een van de redenen waarom ik zelf professioneel fotograaf ben geworden. Dat heerlijke gevoel, de kick dat de foto gelukt is, daar word je blij van. Maar ook de energie die ik anderen kan geven doordat zij mijn foto (al dan niet van hun) zien... wauw. Onbetaalbaar. 

Ook gelukkig worden met je camera? Denk dan eens aan een basiscursus fotografie bij Artstudio23.com Onze studio in Breda geeft op meerdere niveaus les in camera én compositie kennis. Met meer dan 15 jaar ervaring leren wij je het beste uit je camera te halen. Tot ZIENs in Breda?



#challengeschrijftalent


Geen opmerkingen:

Een reactie posten