maandag 25 augustus 2014

#ikzieikzie

Mindfulness fotografie ook op reis


Ik zie, ik zie (wat jij niet ziet). Ik zie: Positieve energie. Ik zie: De mooie dingen in onze (lelijke) wereld. En niet alleen ik zie, maar ook jij. Iedereen kan zie. 
Je moet er alleen wel wat voor doen. En weet je wat? Het is maar iets heel kleins. En je krijgt er alleen maar positieve energie voor terug. Leer anders kijken door het volgen van een twee uur durende workshop. Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. En toch veranderd er aan de wereld niets...
Ik zie, ik zie...wat wij zien.
En als je net als ik ook verslaafd raakt aan deze positieve energie, doe dan mee met de jaargroep ZIEN.

Miksang contemplatieve fotografie - van mooie foto's maken word je gelukkig. Miksang komt uit het Tibetaans en betekend "goed, zuiver oog". Puur kijken. Contemplatieve fotografie gaat over de dingen zien zoals ze zijn.Getroffen door schoonheid of opmerkelijkheid, vaak in detail, wordt het leven gefotografeerd. Doe een workshop mee of volg 10 bijeenkomsten (avond, 19.30-21.00 uur) en zie. Velen kijken, maar ZIEN niet(s).

Artstudio23 is een fotostudio/ontwerpbureau wat bestaat uit fotograaf Hans van Nunen en Melanie E. Rijkers. Gevestigd in Breda geven zij sinds 2007 workshops, fotocursus en trainingen. Voor je camera maar ook voor de innerlijke mens. ZIENer Melanie leert u graag Miksang kijken, de wereld zien. Ongeveer eens per maand is er een Miksang bijeenkomst in de studio.
De twee uur durende praktijk workshop ZIEN van Hans richt zich op compositieleer en dan ga je tijdens een fotowandeling mooie beelden maken, meedoen kan al met smartphone of compact camera! Opgeven via info@artstudio23.com

...tot ZIENs in Breda!

#challengeschrijftalent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten