dinsdag 26 augustus 2014

Tijdelijk thuis

Ik zie, ik zie... een onbeslapen, vreemd bed. Niet van mij, maar wel voor mij, deze hele week. Vanuit dit bed plan ik mijn city trip, surfend op het net op zoek naar de juiste wandelroute. Het bed is mijn thuis, waar ik droom van meer mooie plekken zien in deze stad. Mijn vermoeide benen omarmd door een warm bad, gaan morgen weer op pad. Is het al ochtend?


Photographers in San Francisco, USA

#challengeschrijftalent

Mijn ideale klant: hotel/reiswereld. Favoriete plek: hotelkamer (met zicht op zee ;) Waarom is dit een belangrijke plek? Hoe ruikt/voelt hotelkamer? Mijn onderwerp: fotografie. Het woord 'zien' kan ook vervangen worden door 'fotograferen'. "Mooie plekken fotograferen in deze stad" (waarbij stad ook dorp kan zijn, of plaats)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten