donderdag 30 oktober 2014

World Wide Photo Walk, Breda, the Netherlands

Photo walk with us in Paris, France 10 October 2015? Loopt u gratis mee op 10 oktober 2015 in Parijs? 15:30-19:30 (3:30-7:30 PM)

11 Oktober 2014:
Na een succesvolle, maar kletsnatte editie afgelopen 11 oktober in Breda, wil ik volgend jaar een #wwpw geven in Parijs. Op 4 oktober jl. mocht ik een erg leuke groep rondleiden door Parijs, op zoek naar mooie en vooral bijzondere plaatjes. Ik zie, ik zie... wat jij niet ziet! De resultaten van deelnemers zijn zó leuk om te zien. En zelf word ik er helemaal blij van. Mooie beelden zien (en vastleggen) is zo fijn, daar krijg je energie van!

Vandaar dat ik volgend jaar de Parijs en Scott Kelby Photo Walk (dit jaar 11 oktober jl) ga proberen te combineren.
Ik weet nog niet welke datum het wordt, ik vermoed eerste of tweede zaterdag van oktober. 2x 2,5 uur op pad door Parijs, eindigen met de Eiffeltoren bij nacht. Inspiratie opdoen is leuk!

Mindfulness with your mobile - workshop by Melanie E. Rijkers

Mindfulness with your mobile - workshop by Melanie E. Rijkers

Mindfulness with your mobile - workshop by Melanie E. Rijkers
World Wide Photo Walk - idee van Scott Kelby - foto: gedeelte van de groep in Breda, 2014
De foto's van de stadswandeling/photowalk in Parijs 2014 waren een lust voor het oog. Je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben met het weer, en in Parijs was het perfect fotoweer. In Breda regende het pijpenstelen, de hele middag.
Maar ook dát levert mooie plaatjes op.

Je wordt er alleen zo nat van ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten