zondag 5 januari 2014

Melanie is nu ook fotograaf bij Jade Beall's A Beautiful Body Project

YES, ik ben vanaf nu fotograaf bij het A Beautiful Body Project van Jade Beall.

#ikzieikzie (wat jij niet ziet) - Let's Celebrate Life!

Contemplatieve fotografie vanuit het ♥ Looking at life, I SEE. I SEE you. And YOU are so worth it. 

Toen ik voor het eerst Jade's foto's zag, moest ik gelijk denken aan mijn PUUR. Trotse tienermoeders project. 100% Photoshopvrije naaktfoto's van jonge, trotse moeders, zwanger of met hun kindje(s).

Sinds mijn Academietijd ('96, St. Joost, Breda) maak ik foto's van de schoonheid van het vrouwelijk lichaam. Je suis belle, ô mortels! comme un rève de pierre - uit Charles Baudelaire's gedicht La Beauté uit het boek Fleurs du Mal was vanaf toen mijn motto.

Ik ben mooi, oh stervelingen! als een droom in steen

Jade is een bijzonder mooi mens, fotografe en moeder, en ze haalde wereldwijd het nieuws met haar fotografie van het naakte, post-zwangerschap lichaam. "Post-birth bodies". Ik ben er trots op een Beautiful Body Photographer te mogen zijn en zal onze vrouwelijke schoonheid graag verspreiden over de wereld. Melanie Rijkers at A Beautiful Body Project

Geen opmerkingen:

Een reactie posten