donderdag 31 januari 2013

Ik ZIE

"Ik zie, ik zie wat jij - nog - niet ziet ? Jij ! Je camera is inderdaad een mooi werktuig en ik geloof helemaal in de therapeutische werking er van. Dat valt niet te ontkennen als je jouw foto's ziet. , Maar dan is er ook nog een , Jij. Met je warme , compassievolle, sterke uitstraling. Je energie is geweldig, jij geeft en neemt niet. Medelijden doe jij volgens mij niet aan, maar wel bekend met medeleven . En dat is fijn want medelijden maakt een mens alleen maar kleiner, medeleven groter. Daarom zijn je foto's subliem en is het fijn om met jou samen te werken, dat kan niet anders . Zo steek die maar in je zak, want mag best een keer gezegt worden" 

...Ik krijg 't er spontaan warm van, kippevel lieve Shill!! Ik plaatste vandaag mijn blogs over Sarhea door op FB en mocht o.a. bovenstaande reactie hierop ontvangen...

Lieve mensen, wie kan en wil ons helpen - naast Sarhea's verzoek ontvang ik veel meer (foto)hulp aanvragen...laat ons helpen! Alsjeblieft??

op Bali, bij de dukun (medicijnman)
Tijdens mijn reis naar Bali bezochten we o.a. een sjamaan en hadden we een gesprek met een heus medium. Keer op keer kreeg ik de bevestiging: "all good" (fysiek en geestelijk). Ik ben er dus om JULLIE te helpen, met mijn werk. En zoals hierboven zo treffend gezegd wordt, ik ken geen medelijden, maar medeLEVEN.

En ik snap dat mijn talent er is om te delen.
Met iedereen, opdat men hieruit kracht kan putten. Ik besef steeds beter hoe ik in deze wereld sta, en wat mijn doel is.

Ik ben een ZIENER. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten