donderdag 27 december 2012

Mijn Peelland

Via Deurne.Nieuws.nl 9 december 2012:
De havo van het Peelland College in Deurne behoort tot de beste tien scholen in Nederland. Dit blijkt uit een onderzoek van De Volkskrant die de resultaten van allen scholen in Nederland met elkaar vergeleek, met behulp van onderwijssocioloog Jaap Dronkers. Peelland staat op nummer 3 in de lijst, als men kijkt naar het centraal schriftelijk eindexamen (cse). Het gemiddelde was in 2012 een 6,53.

Mijn Peelland - fotoboek van herinneringen
Leuk om mijn eigen foto's terug te zien in dit nieuwsbericht. Ik heb met veel plezier op deze school gezeten van 1983-1988 en honderden anderen met mij. Eind 2005 verhuisde het Peelland College in Deurne van de Burg. Roefslaan naar het nieuwe adres een paar honderd meter verderop. In de kerstvakantie van dat jaar heb ik de school nog in de oude staat kunnen vastleggen, met dit mooie fotoboek als resultaat.

Er is inmiddels ook een ebook verkrijgbaar voor slechts 4,99!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten